.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدارعلیپور به افزایش آلاینده‌های دریای خزر

عضو کمیسیون عمران مجلس٬ با هشدار نسبت به افزایش آلاینده‌های زیست محیطی در دریای خزر٬ گفت: تشکیل سازمان ساحل و دریا یکی از مهمترین راهکار‌های کاهش آلایندگی در زیست بوم دریای خزر است که تاکنون معطل مانده است.

کمال علیپور خنکداری در گفت وگو با خانه ملت٬ تصریح کرد: بی توجهی دولت به تشکیل و آغاز به کار سازمان سواحل و دریا که در مجلس هشتم به تصویب نمایندگان رسیده و تاکنون مغفول مانده مهمترین عامل در گسترش آلودگی دریاها و سواحل کشور است.

نماینده مردم قائمشهر٬ سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی٬ تأکید کرد: دولت باید آیین‌نامه تشکیل سازمان دریا و سواحل را می‌نوشت و این سازمان را تشکیل می‌داد اما متأسفانه٬ تشکیل این سازمان نیز به انبوه مصوبات اجرا نشده دولت پیوسته است.

وی در تشریح وظایف سازمان سواحل و دریا٬ افزود: مهمترین وظیفه این سازمان جلوگیری از ساخت و ساز‌ها در حریم دریا و پیشروی به سوی دریا  و همچنین جلوگیری از ورود پسآب‌ها و آلاینده‌های زیست محیطی به دریاست که تاکنون این وظایف بر زمین مانده‌ و سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این میان به وظایف نظارتی خود در زمینه جلوگیری از آلودگی سواحل و دریای خزر به شکل مطلوب عمل نمی‌کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ درباره تاثیر روند صنعتی شدن شهر‌های شمالی در افزایش آلایندگی دریا٬ افزود: اگر ترکیب درستی از صنعت و زندگی در شهر‌های کشور دیده شود٬ روند صنعتی شدن شهر‌ها نه تنها باعث آلایندگی نمی‌شود بلکه باعث رونق شهر‌های کشور نیز خواهد شد.

عضو فراکسیون عمران مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: یکی از مهمترین نمونه‌های درآمیختگی صنعت و زندگی با لحاظ شدن استاندارد‌های زیست محیطی شهر منچستر انگلستان است که به نحو مطلوبی توانسته این پروسه را اجرایی کند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ماهان 6 خرداد 1392
به جناب آقای........ زیست محیطی!!! چند وقتی هست شمال تشریف نیاوردید ببینید درختان هم درجنگل های شمال وجود ندارند...زدندو بردندو خردند..... تمام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.